Conferència «Llibertat: De Christine de Pisan a Mary Wollstonecraft», amb M. Àngels Cabré
Dm, 16 de març a Aula Magna a les 19:00 h.

AULA MAGNA / VIRTUAL

Les protofeministes van fer possible que, més endavant, les dones de la Il·lustració aixequessin la veu per dir als homes que si la república no donava drets a les dones serviria de poc. Després l’àvia de Frankenstein va deixar-se la pell per vindicar aquests drets que el patriarcat es resistia a atorgar.

L'activitat es podrà seguir en línia en el aquest enllaç (Si voleu seguir-ho virtulament NO cal que feu la inscripció)

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona