Conferència "La creativitat artística, una qüestió de gènere" amb Lluïsa Faxedas
Dv, 12 de març a Aula Magna a les 19:00 h.

PRESENCIAL/ESPAI VIRTUAL

Dins el minicicle "Dones artistes: alteritat i lloc propi", organitzat pels Amics del Museu d'Art, el Museu d'Art i el Cinema Truffaut, que consisteix en la projecció de tres pel·lícules al Cinema Truffaut i tres conferències.

Històricament, l'obstacle més important que han trobat les dones artistes ha estat de caire psicològic: la creença generalitzada que les dones no podien tenir talent, inventiva ni creativitat artístiques. En aquesta conferència veurem com s'ha manifestat aquest prejudici al llarg del temps, i com els han superat efectivament les artistes que han demostrat amb el seu treball que elles també fan art.

Imatge:

Brodant el mantell terrestre. Remedios Varo, 1961.

Organitza: Amics del Museu d'Art

L'activitat es pot seguir per la plataforma Zoom:

Código de acceso: 785136