CANVI D'HORA. Conferència "Les trinxeres del periodisme: del front al despatx" a càrrec de David Jiménez
Dc, 24 de febrer a Aula Magna a les 19:00 h.

Setmana dels Rahola

Per motius aliens a l’organització, la conversa amb David Jiménez «Les trinxeres del periodisme: del front al despatx», prevista per a avui, dimecres 24 de febrer, s’endarrerirà una hora. Així, en lloc de començar a les 18.00 hores, tal com era previst, s’iniciarà a les 19.00 hores.

L’autor del bestseller El Director repassa la seva intensa trajectòria professional i analitza l’estat actual de la professió periodística, sotmesa a pressions de molts tipus i greument maltractada per la precarietat laboral, en una conversa amb la periodista Neus Bonet.

• David Jiménez (Barcelona, 1971) és periodista i escriptor. Va treballar durant 18 anys com a corresponsal  i reporter de guerra abans de ser nomenat director d’El Mundo, l’any 2015. Va ser acomiadat un any després, havent-se enfrontat a l’empresa i als poders polítics i econòmics a Espanya. Ha publicat quatre llibres, inclòs el bestseller El Director, on explica les pressions que va patir al capdavant d’El Mundo. Ha col·laborat amb diversos mitjans internacionals i és columnista a The New York Times, comentarista polític a RTVE i productor executiu a la sèrie que portarà el llibre El Director a la pantalla.
  •
  • Neus Bonet Bagant (Barcelona, 1959), periodista i exdegana del Col·legi de Periodistes, és l’actual directora i presentadora de l’informatiu de Catalunya Ràdio Catalunya Migdia. Cap de Setmana. Ha dirigit i presentat El Matí de Catalunya Ràdio, Catalunya Matí, L’Informatiu Migdia i L’Aparador, tots a Catalunya Ràdio. L’any passat va rebre el Premi Margarita Rivière al rigor periodístic.

L'activitat es pot seguir en streaming aquí

Inscripció gratuïta obligatòria

Ho organitza: Diputació de Girona i Col·legi de Periodistes de Catalunya