CANVI DE GRUP - Álvaro Imperial Trio
Dg, 25 de juliol a Pati a les 19:00 h.

Per motius aliens a l'organització Pau Mainé Trio no podrà actuar el diumenge 25 de juliol tal i com estava programat. El grup que actuarà en el seu lloc serà Álvaro Imperial Trio.

Álvaro Imperial (guitarra), Héctor Tejedo (contrabaix) i Ancor Miranda, (bateria)

El guitarrista murcià Álvaro Imperial va iniciar els estudis musicals a la seva ciutat natal, posteriorment es va traslladar a Berlín per estudiar amb el guitarrista Giorgio Crobu. Fins al 2016, va participar de manera activa en el panorama de jazz de Berlín, formant part de nombrosos projectes, tant propis com al costat d’altres músics i aprofitant el panorama artístic de la ciutat. Posteriorment, l’any 2017, va realitzar una estada de formació musical a Nova York durant tres mesos. En aquesta ciutat, capital del jazz, va compartir experiències i creacions amb altres músics, participant d’un inigualable diàleg musical i artístic. A més, va poder aprofundir en la seva formació estudiant amb músics de la talla de Peter Bernstein o Barry Harris. Actualment, resideix a Barcelona, on ha finalitzat els seus estudis superiors de música al Taller de Músics ESEM.

Inscripció gratuïta obligatòria

Ho organitza: Girona Artelier i Casa de Cultura

D’acord amb les mesures de seguretat, els nuclis familiars i unitats de convivència podreu seure junts sempre que reserveu totes les entrades juntes amb una sola operació. Es podran reservar d’entre 1 a 5 entrades alhora. Les localitats no són numerades.