Conferència "Els Montsalvatge, entre artistes i heterodoxos" amb Josep Pujol
Dc, 02 de juny a Aula Magna a les 19:00 h.

A les branques del frondós arbre genealògic dels Montsalvatge hi ha personatges dignes d'estudi, des de banquers a compositors, polítics, escriptors, mecenes, bisbes protestants i molts exlibristes. Dels seus membres, és l'ocasió de centrar-se en l'escriptor Xavier Monsalvatje (1881-1921), autor de Girona, terra de gestes i de beutat, i de qui enguany es compleix el centenari de la seva mort.

Josep Pujol és escriptor i professor d’Història de la Cultura a l’Escola Superior de Música de Catalunya (Esmuc).

Ho organitza: Amics del Museu d'Art de Girona

Activitat gratuïta amb reserva prèvia (indicant nom, cognom i DNI): amicsmda@gmail.com / 972 22 47 66 / whatsapp 690 340 389