PLACES EXHAURIDES-Espectacle "Dis-order", de Pere Hosta
Dm, 30 de març a Pati a les 18:00 h.

WORK IN PROGRESS

Cada dia fem tràmits, presentem documents, busquem certificats,...fem papers. Avui l'oficina surt al carrer per ordenar i controlar. Per fer veure els perills que s'exposa el vianant. Aquest oficinista transforma l'espai fent feina, transformarà les nostres emocions. Ha vingut a canviar el món ... o si més no ho intentarà! Un certificador de certituds. Acompanyat per la interacció i participació del públic redescobriran i reordenaran el carrer. Esperi el seu torn!

La Casa de Cultura ha acollit Pere Hosta durant el temps de creació del seu últim  espectacle "Dis-order" i ens presenta el  el seu projecte en la fase final del procés creatiu.

Espectacle per a tots els públics.

Fitxa artística

Clown/Pallasso: Pere Hosta

Direcció: Jordi Aspa

Ajudant direcció: Helena Escobar

Assessorament musical: Dome Bohigues

Escenografia: Nartxi Azkargorta

Vestuari: Eva Gubau

Disseny gràfic: SopaGraphics

Producció: PereHosta

Inscripció: gratuïta obligatòria

D’acord amb les mesures de seguretat, els nuclis familiars i unitats de convivència podreu seure junts sempre que reserveu totes les entrades juntes amb una sola operació (amb el mateix nom). Es podran reservar d’entre 1 a 5 entrades alhora.

Amb el suport de: Ajuntament de Girona-Beca Kreas i Diputació de Girona.

Hi col·labora:Taula de Sant Esteve Palautordera i Casa de Cultura de Girona