Inauguració de l'exposició Incerta Via
Dj, 18 de març a Sales d'exposicions - PB a les 19:00 h.

Inauguració de l'exposició fruit del treball conjunt entre Pep Aymerich, Jordi Esteban, Jordi Isern, Jordi Martoranno, Maria Mercader, Oriol Texidor i Torrent Pagès.

Incerta Via es un projecte que neix en un temps incert i convuls. Sorgint del balbuceig de les primeres converses fins a embastar el projecte artístic de co-creació a partir de mil i una converses més, fonent-se en la  materialització d’una conversa tridimensional. Les paraules fruit de la unió de les diverses veus volen conformar una veu comuna. Els diferents “jo” treballem per donar pas al “nosaltres”.

HORA: 19 h

LLOC: Pati Casa de Cultura