Concert «Un passeig per la música catalana del segle XX», amb Jordi Sàbat
Dc, 15 de setembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Una constant que pot sorgir quan ens endinsem en la música dels compositors catalans que conformen el segle XX, és la pregunta per l’existència d’un so o caràcter musical estrictament català. L'altre debat, que podríem estendre a la resta de la música culta que es produeix en aquest segle, té a veure amb la tensió entre el concepte de músic total, complet, enfront de la seva escissió en intèrpret, compositor, pedagog, musicòleg, divulgador, etc. El programa que es presenta aquí hi trobarem noms com el d’Emili Pujol (1886-1980), Agustí Grau (1893-1964), Robert Gerhard (1896-1970), Gaspar Cassadó (1897-1966) i Xavier Montsalvatge (1912-2002).

ENTRADA: 7 € aquí

HO ORGANITZA: Associació Plectrum