Presentació del disc «Americana», de Josep Manzano
Dc, 31 de març a Auditori Viader a les 20:00 h.

El guitarrista gironí presenta Americana, el seu cinquè disc com a solista. Una recopilació de músiques del continent americà que abraça des del blues o el ragtime  d’Amèrica del Nord fins al tango o la milonga de l’Amèrica Llatina. El treball inclou arranjaments de cançons populars i peces originals per a guitarra.

Estats Units, Argentina, Mèxic, Perú, són alguns dels països que Manzano ha visitat en viatges i gires realitzades en el passat i que han inspirat el repertori d’aquest nou treball.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h.
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta.

La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar els aforaments en el cas que hi hagin noves restriccions en relació als espais culturals imposades per autoritats sanitares.

Per accedir al recinte és obligatòri l'ús de la mascareta i guardar la distància de seguretat.