Clàudia Cabero (veu i guitarra) i Guillem Aguilar (baix)
Dv, 12 de març a Auditori Viader a les 20:00 h.

Presentació d’Ària

Músiques d'arrel

Ària és el nom del nou espectacle musical engegat per la cantant Clàudia Cabero i el baixista Guillem Aguilar, un repertori de melodies tradicionals, cançons prestades del lied català i de la música coral i poemes musicats de diferents estils i autors. Un recull de cançons que beuen de la poesia, de la litúrgia i de la tradició trobadoresca, sense barreres de gènere o d’època, passades pel sedàs de tots dos músics i interpretades amb la veu càlida de volguda matriu mediterrània d’ella i la sensibilitat a les cordes d’ell.

Foto: Marc Pomerol

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h.
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta.

La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar els aforaments en el cas que hi hagin noves restriccions en relació als espais culturals imposades per autoritats sanitares.

Per accedir al recinte és obligatòri l'ús de la mascareta i guardar la distància de seguretat.