ENTRADES EXHAURIDES-Miquel González (orgue) i César Femenia (trompeta)
Dv, 09 d'abril a Auditori Viader a les 20:00 h.

Miquel González (orgue) i César Femenia (trompeta)

Clàssica

L’organista Miquel González i el trompetista César Femenia presenten un recorregut a través de grans compositors de la música barroca. El concert s’obrirà amb la música del compositor italià Pietro Baldassare. El programa també inclou obres de Bach, Rinck i Telemann, tres grans compositors alemanys del barroc amb una extensíssima obra, i la música de Torelli, violinista i compositor italià, destacat per la seva música per a instruments d’arc i trompeta. Miquel González és professor d’orgue al Conservatori de Música de Lleida, organista en diverses parròquies i organitzador del Festival d’Orgues de Ponent i del Pirineu. Al llarg de la seva trajectòria ha estat reconegut amb diversos premis, ha enregistrat per a segells discogràfics com Discos Abadia de Montserrat i és autor del llibre Els orgues de les comarques de Lleida i del Principat d’Andorra. En aquesta ocasió l’acompanyarà el trompetista alacantí César Femenia, professor del Conservatori del Liceu i de l’Institut d’Estudis Artístics Oriol Martorell de Barcelona. Ha col·laborat en diverses formacions com l’Orquestra Nacional de Joves de França i ha estat solista a l’orquestra Crous de París, entre d’altres.

-Pietro Baldassare (1683-1768)

• Concert en Fa Major

Allegro - Grave - Allegro

-Johann Sebastian Bach (1685-1750)

• Tocata dòrica i fuga  BWV 538  **

-Giuseppe Torelli (1658-1709)

• Concert en Re Major

Allegro – Adagio – Presto – Adagio – Allegro

-Johanna C. Heinrich Rinck (1770-1846)

• Concert per a flauta en Fa Major op. 55  **

Allegro maestoso – Adagio – Rondó

-Georg Philipp Telemann (1681-1767)

• Sonata de concert  TWV 41

Moderato e grazioso – Largo – Vivace

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h.
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta.
  • No es retorna l'import de l'entrada.

La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar els aforaments en el cas que hi hagin noves restriccions en relació als espais culturals imposades per autoritats sanitares.

Per accedir al recinte és obligatòri l'ús de la mascareta i guardar la distància de seguretat.