ENTRADES EXHAURIDES-Espectacle «Quin goig», amb la Factoria Mascaró i La Nova Euterpe
Dv, 16 d'abril a Auditori Viader a les 20:00 h.

Ballarins: Laida Tanco, Lali Mateu, Jordi Rubio i Lluís Fàbregas

Cantants: Jaume Ayats, Sebastià Bardolet, Manel Marsó i Xavier Solà

Música vocal i dansa contemporània

Música i dansa; cos i veu, i so i moviment, són binomis indissociables. Aquesta experiència sonora i física troba la seva expressió unint la companyia de dansa Factoria Mascaró i el grup polifònic La Nova Euterpe en un espectacle amb arrels en la tradició, que furga en els elements clàssics que formen la matèria dins la concepció pitagòrica del món: terra, aigua, foc i aire. És una coproducció de la Fira Mediterrània de Manresa i Dansàneu.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h.
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta.
  • No es retorna l'import de l'entrada.

La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar els aforaments en el cas que hi hagin noves restriccions en relació als espais culturals imposades per autoritats sanitares.

Per accedir al recinte és obligatòri l'ús de la mascareta i guardar la distància de seguretat.