Presentació del poemari "Descalzos de cielo" d'Inma Morente
Dc, 31 de març a Aula Magna a les 19:30 h.

Presentació a càrrec de Pep Panosa, jardiner de sentiments, rapsode i poeta; i els també poetes i rapsodes, Lluís Lucero, Jordi Colomer, Ramon Bartrina i Susanna Pérez, i la mateixa autora. Amb acompanyament musical de José Antonio López.

Imma Morente és poeta amb veus tant en castellà com en català, ha participat en El Gironès, els seus poemes i versos, i en un programa de poesia a Ràdio Sarrià. Seleccionada en diverses ocasions en el Festival de Poesia de Girona, Singulars d'un plural, i col·laboradora a la Revista de Girona amb la publicació dels seus Haikus. Guanyadora del concurs de poesia Maria Oleart 2003 amb el llibre de llengua catalana No em miris als ulls en la foscor. Ha publicat "Los paisajes del viento", "Nirvana", Cent mil cerques i un sol vers" i "Taques de cel".

Organitza: Edicions Forment

Inscripció prèvia obligatòria: immamorenter@gmail.com