Conferència «Rossini, Wagner i Llorenç Pagans: l’aventura d’un cantant gironí a París» amb Joan Gay
Dm, 09 de març a Aula A a les 18:00 h.

El musicòleg Joan Gay ens parlarà sobre un baríton i músic, nascut a Cervià de Ter, que va tenir una interessant trajectòria a la segona meitat del segle XIX i que va entrar en contacte amb el món musical i artístic parisenc. El conferenciant ha tingut l’oportunitat de participar en una recerca sobre Pagans, cosa que permetrà fer una apropament de primera mà al personatge.

Ho organitza: Amics de l'Òpera

Hi col·labora: Casa de Cultura de Girona