Presentació del llibre «El flâneur a la finestra. Novel·la del coneixement. Volum I. De la por al més enllà al fracàs de la demokratia», de Joaquim Jubert i Josep Maria Uyà.
Dc, 07 d'abril a Auditori Viader a les 19:00 h.

Aquest llibre ressegueix el laboriós desplegament en algunes ments humanes dels grans temes del coneixement. El primer volum parteix de la consciència de ser, passa pel punt culminant del pensar i es clou amb la descripció del desenvolupament i el fracàs de la demokratia a Atenes el segle V a.C. Hi participen: Pep Radresa, Jaume Torrent, Ramon Floch, Ramon Cotarelo i Joaquim Jubert (coautor del Flâneur).

Ho organitza: Fundació Fita i Editorial Cal·lígraf

Per assistir a l'acte cal inscripció prèvia, podeu fer-la aquí