Concert "Fantasmades rimades… Gri grill i altres animalades"
Dc, 21 d'abril a Auditori Viader a les 18:00 h.

A càrrec de l’alumnat de Nivell Elemental i de Grau Professional de l’Escola de Música i del Conservatori Isaac Albéniz de la Diputació de Girona. Direcció: Tània Parra.

L’alumnat interpretarà les seves pròpies composicions inspirades en els divertits poemes de Núria Albertí inclosos en els llibres “Amanida de poemes”, “Gri grill i altres animalades”, “Poemes de flors i abelles”, “Poemes de fred i manta”, “Bona nit, Lluna” i “Fantasmades rimades”. El concert comptarà amb la presència de la poetessa.

Durada del concert: 60 minuts

Inscripció gratuïta obligatòria aquí