PLACES EXHAURIDES-Taller "Stop motion", a càrrec d'ERAM Zeta
Dc, 07 de juliol a Aula 4 a les 19:00 h.

Saps com moure objectes estàtics? El Motion life és una tècnica d’animació que consisteix en aparentar el moviment d’objectes estàtics a través d’una sèrie de fotografies successives. En aquest taller plantegem que els participants aprenguin aquesta tècnica d’animació, divertida i senzilla utilitzant el seu propi cos i/o objectes.

Els participants han d’anar acompanyats d’un adult que disposi de mòbil o tauleta amb l’aplicació descarregada de Stop Motion Studio

Taller a càrrec d'Eram-Zeta.

*AVÍS. Les places estan exhaurides però us podeu inscriure a la llista d'espera i si queden places lliures us avisarem.

Recomanat de 6 a 10 anys.

Inscripció gratuïta obligatòria (només infant, cal indicar nom i data de neixament).