Projecció de l’òpera: «Tannhäuser» de Wagner (versió MET, del 1983)
Dm, 27 d'abril a Aula Magna a les 17:15 h.

Tannhäuser és un dels grans títols de Wagner. Enguany s’havia de representar al Liceu però les incerteses de la pandèmia van provocar, ja fa setmanes, que es suspengués. Per a treure’ns l’espina, proposem projectar-ne una versió publicada en DVD. Es tracta d’una de les filmacions de referència, la que va produir el MET de Nova York l’any 1876 amb direcció de James Lewine. I com a solistes principals Richard Cassilly (Tannhäuser), Eva Marton (Elisabeth), Tatiana Troyanos (Venus), Bernard Weikl (Wolfram) i John Macurdy (Landgraf). L’òpera s’oferirà en versió complerta, amb sotstitulat en castellà.

Se seguiran les mesures sanitàries reglamentades, amb un aforament del 50%.

Ho organitza: Amics de l’Òpera de Girona

Hi col·laboren: Casa de Cultura de Girona

Durada: prop de 3 hores i mitja (la música 3 hores i 9 minuts). Es faran dues mitges parts per airejar la sala per motius sanitaris)

Incripció: gratuïta amb inscripció prèvia aquí