Conferència «El psicòpata al ciberespai», amb Vicente Garrido Genovés
Dc, 27 d'octubre a Aula Magna a les 19:00 h.

La societat digital ha suposat grans oportunitats per a la comunicació, el comerç i la cultura, però també ha creat nous nínxols per a l’abús, l’agressió i l’assassinat. En aquesta ponència s’analitzen les modalitats en què el psicòpata criminal pot utilitzar Internet per aconseguir els seus fins.

–––––––––––––

Vicente Garrido és professor de la Universitat de València i autor de nombrosos llibres científics i de divulgació sobre criminologia i psicologia criminal. També ha escrit assajos crítics sobre literatura, cinema i la seva relació amb el crim. És autor, juntament amb Nieves Abarca, de cinc novel·les de gènere negre, la darrera de les quals es titula El beso de Tosca (Ediciones B, 2018).

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Dirigeix el cicle: Bel Bosck