Presentació del llibre «Estimada papallona», de Joan Albareda
Dj, 27 de maig a Aula A a les 19:00 h.

Presentaran l'acte Miquel Riera, subdirector d'El Punt Avui Girona, i Joan Manel Barceló, president dels Amics de l'Òpera de Girona, amb la presència de l'autor, Joan Albareda.

Estimada papallona té una forta relació amb l'opera. Narra una història d’amor entre un músic i una cantant amb el rerefons dels anys de la Barcelona preolímpica i dels esdeveniments polítics del país posteriors.

Durant la presentació s’analitzaran els aspectes literaris i musicals de la novel·la. Les al·lusions a l'òpera que apareixen al llibre s’il·lustraran amb audicions d’enregistraments operístics. Es tancarà la vetllada amb un debat obert amb els assistents. Al final es signaran els exemplars.

Ho organitza: Amics de l’Òpera de Girona

Hi col·labora: Casa de Cultura de Girona

Durada aproximada: una hora i quart

Inscripció gratuïta obligatòria en el següent enllaç