Concert "Grans clàssics", amb la GIO solistes
Dv, 07 de maig a Pati a les 18:30 h.

Pati Cultural de la Diputació de Girona

Frédéric Descargues (violí), Eszther Schütz (violí), Joan Fèlix (viola) i François Ragot (violoncel)

Els caps de la secció de corda de la GIOrquestra presenten un atractiu viatge musical a través de grans obres del millors compositors de la història internacional com Bach, Mozart o Txaikovski, i de casa nostra com Toldrà, Albèniz o Viladesau. Música en majúscules per a Temps de Flors.

Fidel al seu lema, «Música en majúscules», la GIO és una orquestra simfònica versàtil que ofereix música de qualitat oberta a tots els estils i que compta amb la col·laboració de prestigiosos solistes  i de directors nacionals i internacionals en els seus concerts.
Des de la seva presentació a l’Auditori de Girona el 2012, ha actuat amb gran èxit de públic i crítica als principals teatres i auditoris (Palau de la Música, Gran Teatre del Liceu, Teatro Real, Auditori de Barcelona…) i festivals del país (Cap Roig, Castell de Peralada, Grec, Jardins Palau Reial de Pedralbes, Cerdanya…), al costat de grans noms com Andrea Bocelli, Josep Carreras, Ainhoa Arteta, Sílvia Pérez Cruz, Valentina Lisitsa, Nemanja Radulovic, Milos Karadaglic o Daniel Müller-Schott, entre molts d’altres.

Entrada gratuïta amb reserva prèvia aquí

Ho organitza: Diputació de Girona

Més informació aquí