Concert "Les veus de la moderna"
Ds, 08 de maig a Pati a les 12:30 h.

Pati Cultural de la Diputació de Girona

Aquest curs 2020/2021 La Moderna Big Band treballa en una nova producció: Les veus de La Moderna. Amb aquest projecte es vol posar en valor el planter d’alumnes de cant de l’escola de música, d’edats, referències i estils musicals diferents, i oferir-los la possibilitat de pujar a l’escenari acompanyats d’una big band. Serà un gran projecte d’escola format per alumnes de cant, alumnes de La Moderna Big Band i professorat de l’Aula de Cant. Una versió de La Moderna Big Band sense límits estilístics, més oberta i participativa que mai.
Abans del concert de La Moderna Big Band, hi haurà una petita actuació d’una altra formació de l’escola: la Girona Marxing Band. Anirà acompanyada de La Banda del Veïnat, un projecte pedagògic en col·laboració amb l’Escola Veïnat de Salt que té com a objectiu principal fer arribar la música a col·lectius que, per circumstàncies socials, culturals i econòmiques, no hi tenen accés.

LA MODERNA, L’ESCOLA DE MÚSICA MODERNA DE GIRONA (GIRONA ARTELIER, SCCL)

Direcció: Eduard Prats

Intèrprets: Montserrat Cristau, professora de cant; Sara Terraza, professora de cant; David Mauricio, professor de cant; Leo Saravia, saxo alt; Sergi Labarta, saxo alt; Àlex Vila, saxo tenor; Carles Carbonell, saxo tenor; Joan Gañán, saxo baríton; Genís Ventura, trompeta; Josep Puyol, trompeta; Ferran Jiménez, trompeta; Jordi Fontanillas, trompeta; Robert Font, trombó; Pau Botella, trombó; Enzo de Grado, trombó; Martí Puigderrajols, guitarra elèctrica; Manel Vega, baix elèctric; Miquel Freixas, piano; Martí Llenas i Robert Font, bateria; Martí Llenas, percussió; Bernat Pradas, veu; Pau Morales, veu; Clàudia Rostey, veu; Duna Bugner, veu; Laura Gibert, veu; Olga Perxés, veu; Coral Samsó, veu; Clara Grau, veu; Júlia Saura, veu; Taïna Marquès, veu

Entrada gratuïta amb reserva prèvia aquí