Concert "Bandes sonores amb ànima de metall", amb l'Orquestra Simfònica del Vallès
Dg, 09 de maig a Auditori Viader a les 12:30 h.

Pati Cultural de la Diputació de Girona

Les millors bandes sonores del cinema, interpretades pel quintet de metalls de l’Orquestra Simfònica del Vallès. Sonaran grans èxits del cinema de tots els temps, músiques inoblidables de sagues com 007Indiana JonesEl padrí o de la pel·lícula Els set magnífics,  a través dels compositors més grans de la història del cinema: John Williams, Nino Rota, John Barry o  Elmer Bernstein. Gaudireu de la banda sonora de les vostres vides.

Programa musical:
James Bond theme – John Barry
La Vida es Bella – Nicola Padovani
El Padrino  – Nino Rota
Amarcord  – Nino Rota
Indiana Jones – John Williams
Vuit i mig.  – Nino Rota
Los 7 magnificos – Elmer Bernstein
Candilejas – Charles  Chaplin

ORQUESTRA SIMFÒNICA DEL VALLÈS

L’Orquestra Simfònica del Vallès és una realitat que porta la seva música al cor de les persones des del 1987. Les emocions són el seu fort, i per transmetre-les, procuren fer participar el públic, innovar en els formats i en les maneres de fer música, i aprofundir en el compromís de valor amb la seva comunitat, des de la ciutat de Sabadell, que els acull, fins a tot el territori de Catalunya.
»Som singulars, vàrem néixer fa trenta-dos anys en el si de l’Associació d’Amics de l’Òpera de Sabadell, però tot just un any més tard ens vam convertir en l’única orquestra simfònica de l’Estat espanyol organitzada empresarialment com a societat anònima laboral, on els treballadors són alhora els propietaris.
»Som solidaris, creiem que la música és un mitjà de transformació social, un factor que ajuda a millorar del nostre entorn i una eina essencial per al desenvolupament de les persones.
»Som innovadors, treballem per desenvolupar nous públics per a la música clàssica, innovant en formats  i establint un diàleg amb altres disciplines artístiques com el cinema, la dansa, el teatre o la literatura.

Raul Calvo – Trompeta 1; Andreu Moros – Trompeta 2; Carles Lizondo – Trompa; Héctor Penadés – Trombó; Cesc Domènech – Tuba

Entrada gratuïta amb reserva prèvia aquí

Ho organitza: Diputació de Girona

Més informació aquí