FITAG 2021. Festival Internacional de Teatre Amateur
Diversos espais a les 11:00 els dies 24 d'agost
Diversos espais a les 08:00 els dies 25, 26, 27, 28 d'agost

La XXI edició del Festival Internacional de Teatre Amateur de Girona (FITAG) tornarà a atorgar la capitalitat de les arts escèniques a la ciutat i a set municipis de les comarques gironines del 24 al 28 d’agost.

Al FITAG d’enguany hi haurà un total de vint-i-set companyies i, després d’una edició en ple confinament (la de 2020), es recupera la presència de grups estrangers de l’Argentina, Colòmbia, Cuba, el Marroc, Suïssa i Geòrgia.

També torna a augmentar el nombre de companyies d’arreu de l’Estat espanyol, amb la coproducció d’Escenamateur-FATEX-FITAG Extremadura que estrena el festival amb l’obra La comedia de las Lalis, i propostes escèniques procedents d’Astúries, Castella-Lleó, Galícia, Navarra, Madrid, Andalusia o la Comunitat Valenciana. Pel que fa a les companyies catalanes, n’hi ha de Sant Julià de Ramis, Girona, Vilobí d’Onyar, Figueres, Maçanet de la Selva, Puigcerdà, Campdevànol, Terrassa o Calaf. Dins el FITAG Municipis, enguany es podran veure els espectacles del festival a Sant Pere Pescador, Palamós, Sant Gregori, Lloret de Mar, Maçanet de la Selva, Vidreres i Llançà.

INFORMACIÓ I ENTRADES aquí

Contacte venda d'entrades: 675 018 331