ENTRADES EXHAURIDES. Espectacle «El rei dels cacauets, cultura en família i cuplets»
Ds, 18 de setembre a Pati a les 18:00 h.

Aina Sánchez (veu), Carles Cors (veu), Faló Garcia (guitarra i veus), Pau Garcia (piano) i Xevi Quiño (percussió)

L'Avinguda del Paral·lel de Barcelona, durant les primeres dècades del segle XX, va ser un autèntic bullici de mariners, comerciants, empresaris i artistes, molts artistes! Cupletistes, humoristes, músics i fins i tot ensinistradors de cacatues omplien els teatres i l'avinguda d'un ambient irrepetible... En aquest petit espectacle descobrirem la història d'un nen que, fent-se passar per venedor de cacauets, aconseguirà transportar-nos fins aquell Paral·lel esplendorós, descobrint una part importantíssima del repertori de la nostra cultura popular.

Recomanat a partir de 6 anys.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta
  • Els menors de dos anys tenen l'entrada gratuïta

En cas de pluja l'acte es traslladarà a l'Auditori Josep Viader

D’acord amb les mesures de seguretat, els nuclis familiars i unitats de convivència podreu seure junts sempre que reserveu totes les entrades juntes amb una sola operació. Es podran reservar d’entre 1 a 5 entrades alhora. Les localitats no són numerades.

La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar els aforaments en el cas que hi hagin noves restriccions en relació als espais culturals imposades per autoritats sanitares. Només es retorna l’import de l’entrada en el cas de suspensió o ajornament.