Taller Petita Casa de Cultura. Biennal d'art
Dm, 04 de gener a Aula Seminari a les 11:00 h.

En motiu de la XI Biennal d'Art de Girona, proposem una visita a l'exposició i endinsar-nos en l'art contemporani de la mà de Koala, art for kids.

A partir de l'experiència experimentarem amb la imatge i el reflexe. L'objectiu és formar part d'una experiència artística, participar en una obra col.lectiva i plantejar i parlar entorn a qüestions a partir del mirall i els seus reflexos (qüestions que molts dels artistes selecionats a la mostra de la biennal han tractat amb les seves obres; qui som, tot és el que sembla?, cap a on anem…).

És un taller pensat per nens i nenes d'entre 4 i 10 anys on amb diversos miralls i figures de fusta s'anirà construint una obra o moltes obres que poden acabar essent una peça conjunta.

HORA: A les 11 h

LLOC: Casa de Cultura de Girona

EDAT RECOMANADA: de 4 a 10 anys

KoalaArtForKids