Conferència «Les notícies fabricades: la nova manera dels partits polítics de connectar amb la ciutadania», amb Carlos Gómez Ribas
Dc, 06 d'octubre a Aula A a les 19:00 h.

En els últims anys estem assistint a l’ús desacomplexat de fets falsos per crear llaços entre els polítics i els seus votants. Les noves tecnologies permeten una comunicació més directa i sense els intermediaris tradicionals, és a dir, sense els mitjans de comunicació. En aquests canals gairebé individualitzats algunes estratègies passen per ignorar la realitat i crear-ne una de pròpia. És tan ximple la ciutadania que no és capaç de distingir entre el que és real i el que no ho és? O potser volem creure en aquesta realitat i no ens importa que sigui veritable o no?

–––––––––––––

Carlos Gómez Ribas és doctor en ciència política per les universitats de Milan, Pavia i Gènova. També és professor a la UB de ciència política i a la UIC i a la UOC de comunicació, i és consultor d’estratègia i comunicació política per a diversos partits i institucions, així com docent de diversos màsters en aquestes matèries. Membre de l’Associació Catalana de Comunicació, Investigació i Estratègia Polítiques (ACCIEP) i de l’Associació de Comunicació Política (ACOP).

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Dirigeix el cicle: Bel Bosck