Aniversari de l'Associació Amics de la Mar. 40 anys amb la Cultura marinera
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 16, 17, 18, 19, 22, 23, 24, 25, 26 de novembre

En motiu del 40è aniversari de l'Associació d'Amics de la Mar, es presenten un recull de fotografies i publiacions de les activitats que l'associació ha realitzat al llarg d'aquests anys. També s'hi poden veure objectes nàutics.

En l'acte d'inauguració es presentarà el llibre  Història de l'AGAM de Joaquim Pla i Bartina que recull les activitats realitzades per l'associació en el decurs dels anys.

INAUGURACIÓ: 15 de novembre, a les 18,30h

HO ORGANITZA: Associació Amics del Mar

FOTOGRAFIA: Detall del Mascaró de proa de la rèplica de la fragata de guerra anglesa H.S.M.ROSE (52 m d'eslora) construïda al Canadà l'any 1970. Foto J. Pla.B, 1996. (Portada de la revista L'Exocetus volitans 2003, núm. 16 )