Conferència «Exercici físic i esport», amb Ernest Esteve
Dj, 02 de desembre a Aula A a les 19:00 h.

Termes com activitat física, exercici físic o esport sovint s’utilitzen de manera intercanviable, però la seva relació amb el benestar i la salut requereix matisos. A l’hora de fer activitat física amb la salut com a objectiu hi ha diferents aspectes que cal considerar, com ara l’objectiu mateix, la freqüència de realització, la intensitat, la durada o el tipus d’activitat. La manca d’informació, les modes o un assessorament insuficient poden desembocar en pràctiques d’activitats poc idònies quan els objectius són la salut, el benestar i la qualitat de vida.

Ernest Esteve és fisioterapeuta, doctor en ciències mèdiques per la Universitat de Girona i llicenciat en educació física. Actualment és el director del Grau en fisioteràpia de l’Escola Universitària de la Salut i de l’Esport (EUSES). També dirigeix el centre de fisioteràpia i entrenament esportiu SPORTCLÍNIC a Girona, i col·labora com a investigador amb grups de recerca internacionals en l’àmbit de l’epidemiologia de les lesions esportives i de l’exercici físic.

Ho organitza: Grup de Recerca d'Anatomia Clínica, Embriologia i Neurociència (NEOMA) i Casa de Cultura de Girona

Amb el suport del Consell Social de la UdG