Conferència sobre el projecte «Apadrinem escultures», amb Dolors Reig
Dv, 03 de desembre a Aula Magna a les 19:00 h.

El projecte «Apadrinem escultures» neix a principis del segle XXI en el sí de l'associació Amics de la UNESCO de Girona amb l'objectiu d'apropar a la ciutadania, començant pels més joves, al coneixement, estima i valoració de les escultures per tal de poder tenir-ne cura. La proposta posa el focus, sobretot, en les peces dels carrers i places, és a dir, les dels espais públics, però, el projecte pretén també fomentar l'interès per descobrir les peces que dels mateixos autors o d'altres es troben als museus, als parcs escultòrics i en edificis d'ús quotidià. Les escultures són part del patrimoni comú, és deure de tots tenir-ne cura.

Dolors Reig és la presidenta d'Amics de la UNESCO de Girona.

HO ORGANITZA: Amics del Museu d’Art de Girona

INSCRIPCIÓ: amicsmda@gmail.com / Tel. 972 22 47 66 / WhatsApp 690 340 389