Lia Sampai i Adrià Pagès
Dv, 10 de desembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

Arrel

Presentació del disc Amagatalls de llum

Lia Sampai (veu) i Adrià Pagès (guitarra)

La cantautora Lia Sampai presenta el segon treball, Amagatalls de llum, en el qual l’acompanya el guitarrista Adrià Pagès i construeixen relats des de la senzillesa i la complicitat. A més de la veu i la guitarra, hi han incorporat instruments de corda i guitarres elèctriques per ampliar la seva sonoritat, i han aconseguit, si encara això és possible, una expressivitat molt més precisa que enalteix cada paraula.

Lia Sampai (Barcelona, 1995) puja a l’escenari per primera vegada l’estiu de 2017, quan rep el segon premi al Concurs de Cantautors de Ferreries. El 2018 comença a treballar amb el guitarrista i compositor Adrià Pagès (Barcelona, 1995) i junts publiquen La fada ignorant, l’impuls que els porta a recórrer diverses sales del país.

VENDA D'ENTRADES (3 €)

• Anticipades a Secretaria de la Casa de Cultura de dilluns a divendres de 9.30 a 17.30 h
  • Només s'acceptaran pagaments amb targeta

La Casa de Cultura es reserva el dret de modificar els aforaments en el cas que hi hagin noves restriccions en relació als espais culturals imposades per autoritats sanitares. Només es retorna l’import de l’entrada en el cas de suspensió o ajornament.

Per accedir al recinte és obligatòri l'ús de la mascareta i guardar la distància de seguretat.