Recital «Nosaltres, foc», amb Pol Guasch, Mireia Calafell i Adriano Galante
Dj, 24 de febrer a Aula A a les 19:30 h.

Pol Guasch (poesia i veu), Mireia Calafell (poesia i veu) i Adriano Galante (música)

Nosaltres, foc neix, segurament, de la imprevisió: és per casualitat que els versos de Mireia Calafell i Pol Guasch es troben amb la música d’Adriano Galante. Però de la casualitat sorgeix la mescla, i és així que es consolida una manera d’entendre el so, les paraules, el ritme. Poesia i música s’uneixen a través de l’acció sonora lliure de Galante i, amb cada representació, que és única i diferent, els poemes i les melodies es conjuminen entre ells, s’escolten, es resignifiquen, s’eixamplen. Cremen.

Adriano Galante és cantant, fundador i músic del col·lectiu d’acció sonora, performance i cançó lliure Seward. Actualment, acaba d’estrenar la conferència performativa Entrar a vivir al Teatre Lliure de Barcelona, treballa en la cocreació de l’espectacle Demoledora, prepara el seu primer treball discogràfic i continua ampliant la seva col·lecció d’assajos poètics amb Preposicionarse.

Més informació aquí.

Pol Guasch és escriptor i productor cultural a La Sullivan, actualment investiga sobre teoria i literatura contemporània al King’s College. És autor de la novel·la Napalm al cor (Premi Llibres Anagrama, 2021) i dels poemaris Tanta gana (Premi Francesc Garriga, 2018) i La part del foc (Premi López-Picó, 2020).

Més informació aquí.

Mireia Calafell és poeta i productora cultural a La Sullivan. Ha publicat Poètiques del cos (Galerada, 2006), Costures (Viena Edicions, 2010), Tantes mudes (Perifèric Edicions, 2014), reconegut amb la Lletra d’Or 2015 al millor llibre publicat en català, i Nosaltres, qui (LaBreu Edicions, 2020). Actualment és comissària de Barcelona Poesia.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

* Fotos: Álvaro García // Pablo Leoni // Pep Gherrero