Concert «Llibretes i orogènesis» amb Neus Borrell i Bru Ferri
Ds, 19 de febrer a Aula A a les 20:00 h.

Neus Borrell (veu) i Bru Ferri (veu i piano)

Neus Borrell i Bru Ferri, dues veus i un piano, canten Pepe Sales, Maria Mercè Marçal, Oriol Sauleda, Doroty Armenia i Blanca Llum Vidal. En aquests textos, que troben en les llibretes i diaris dels poetes, descobreixen un contingut d’una intimitat preciosa, i frase per frase, amb dues veus i un piano, es va fent una actuació col·lectiva en cantar que tres estels cauen a l’aigua, que t’he negat mare, que quan un jo de mi, que lonca vita, que dansa i dansa.

El projecte comença el juny de 2019, quan la Neus i el Bru es topen amb un feix de llibretes manuscrites de Pepe Sales que formaven part d’una exposició al Konvent de Berga. El setembre del mateix any publiquen l’EP Llibretes de Pepe Sales (Coopula, 2019), on musiquen sis textos inèdits de l’autor. Decideixen seguir treballant amb textos procedents de llibretes i diaris de diferents autors i autores contemporanis. D’aquest treball neix el seu primer LP, Llibretes i orogènesis (The Indian Runners, 2021), que el 2021 es va poder veure en altres festivals com el Poesia Barcelona, el festival Primavera Pro, el Festival Poesia i +, i el Festival Nacional de Poesia de Sant Cugat, entre altres.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Inscripció gratuïta obligatòria