Presentació de la Col·lecció El Quadern de Capçalera / El Cuaderno de Cabecera
Dc, 20 d'octubre a Auditori Viader a les 18:00 h.

Presenta l'acte Eusebi Ayensa, professor i helenista, i Maite Muns, editora, Lluís Lucero, poeta, i Joan Manuel Soldevilla, professor i escriptor

«El quadern de capçalera» és una col·lecció en la qual es presenten textos redactats la majoria en primera persona, veus que actuen a través de la introspecció i l’exploració de la subjectivitat, dins dels escenaris més universals.

Això no està mediatitzat per èpoques ni gèneres. Aquesta mirada des del jo pot ser escrita en format biogràfic, dietari, relat de viatges, epistolari, petit assaig. Tots ells ens són documents vàlids com a recursos expressius.