Conferència «Que diferent que era l’òpera a Girona fa cent anys!», amb Joan Manel Barceló
Dll, 20 de desembre a Aula Magna a les 19:00 h.

Sovint no tenim constància de l'abundància d'òperes que s'havien interpretat a Girona entre els segle XIX i XX, particularment entre 1839 i els anys 30 del segle passsat. la manera en què s'organitzaven les companyies, el teatre i l'espectacles líric han canviat moltíssim. En parlarà el pedagog i membre de l'Associació d'Amics de l'Òpera de Girona, Joan Manel Barceló.

INSCRIPCIÓ: gratuïta amb inscripció prèvia (aquí)

HO ORGANITZA: Amics de l'Òpera de Girona

HI COL·LABORA: Casa de Cultura de Girona

DURADA: una hora i mitja (aproximadament)