Visita guiada amb l'artista...Manel Bayo
Ds, 09 d'octubre a Sales d'exposicions (PB B) a les 12:00 h.

L’exposició Contra Natura de Manel Bayo és el primer dels dos projectes seleccionats per protagonitzar la dissetena edició del cicle Exposicions Viatgeres que organitza la Diputació de Girona.

L’artista presenta un conjunt de peces i instal·lacions que plantegen  la idea del doble llenguatge interpretatiu d’una certa pràctica artística, aquella que es presenta de forma anodina, decent i artística però que en realitat mostra, de manera subjacent i a vegades de difícil identificació, una forma d’art perversa, desviada, recargolada.

Manel Bayo farà un recorregut per la mostra articulada a partir de quatre sèries de dibuixos i pintures que comparteixen un mateix motiu: elements botànics, la passió pel dibuix naturalista de l’autor i, alhora, una ambigüitat o trapelleria que permet veure-hi més enllà de la forma plàstica i estètica dels quadres.

INSCRIPCIÓ: obligatòria