Conferència «Genealogia del flâneur», a càrrec de Joaquim Jubert, neuròleg.
Dc, 10 de novembre a Fundació Fita a les 18:00 h.

Tal com existeix un flâneur que trepitja l’asfalt amb el pensament suspès i segueix durant dies i nits a una persona desconeguda, trobada a l’atzar, i descobreix el seu “món”, també existeix un flâneur assegut, lector de llibres que successius atzars han posat davant la seva mirada, acabant per oferir-se-li una nítida imatge de la realitat.

Genealogia del flâneur serà un repàs de les lectures més significatives fetes per dos flâneurs asseguts primer i finalment abocats a la finestra dels segles on es va desplegant el difícil pensar dels humans,  un treball de més de mig segle que culminà en els cursos El flâneur assegut i El flâneur a la finestra, impartits per J. Jubert i JMa Uyà a la Fundació Fita els anys 2008-2010 i 2016-2018.

HO ORGANITZA: Fundació Fita