Dm, 21 de desembre a Aula A a les 17:00 h.

AULES D'EXTENCIÓ UNIVERSITÀRIA PER A LA GENT GRAN

HISTÒRIA DE L’ART

Conferència «Causa-efecte: la reforma del Tresor de la Catedral de Girona», amb Joan Piña Pedemonte, director del Museu Tresor de la Catedral de Girona

Ho organitza: Aules d'Extensió Universitària per a la Gent Gran

Hi col·labora: Casa de Cultura de Girona

NOTA:

Nou horari: les conferències començaran a les 5 de la tarda

Les classes seran presencials, se seguiran els protocols marcats pel Procicat, caldrà inscriure’s per entrar a l’aula, l’aforament estarà restringit segons la normativa vigent i caldrà seguir, tant a l’entrada com a la sortida, les instruccions que es donin des de la Junta.

S'habilitarà una aula amb pantalla pels alumnes que no puguim accedir a l'Aula Magna.

Lamentem les molèsties que tot això pugui ocasionar.