Sessió de contes, poemes i cançons «Un bri de mots», amb Patricia McGill
Dj, 10 de febrer a Aula A a les 17:30 h.

Sessió de contes, poemes i cançons per a persones a partir de quatre anys.

Veniu a jugar amb el ritme d’imatges i de sons. Fregueu-vos els ulls i les orelles per copsar la bellesa profunda d’històries i il·lustracions. Deixeu-vos anar i balleu al compàs de paraules i silencis. Llegiu, dieu, escolteu i mireu.

Ara un braç, ara una cella, que fan passes de ball amb les pometes que cauen del pomer i amb el peixet que salta del sarronet.

Deixeu que us esclatin les paraules dins la boca i dins el cor, que el batec dels mots us porti de viatge.

Anirem a mercè d’anècdotes personals i també de Salvat-Papasseit, Miquel Martí i Pol, Mar Benegas, Jacques Prévert, Mordicai Gerstein, Daniel Picouly, Nathalie Novi... i molts més. Tot depèn de com bufi el vent.

Patrícia McGill va nèixer a l’Uruguai. Durant la seva infantesa, mentre viatjava d’un país a l’altre, va aprendre suec, portuguès, anglès i català. Es va llicenciar com a actriu a l’EMAD de Montevideo, i ha tastat disciplines com ara cant, dansa clàssica i contemporània, expressió corporal i pantomima. Ara fa prop de vint anys que es va capbussar en el món de la narració oral mitjançant tallers, cursos de narrativa, contes, símbols, poesia i sobretot, sobretot observant la tasca d’altres professionals. A la seva vida sempre hi ha un gat, o més d’un, a la vora.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Inscripció gratuïta obligatòria (cal que a la inscripció hi consti nomès els infants que participaran al taller)

* Recomanat a partir de 4 anys