Inauguració de l'exposició XI Biennal d'Art de Girona
Dm, 26 d'octubre a Sales d'exposicions - PB a les 19:00 h.

Fruit de l'onzena convocatòria de la Biennal d'Art de Girona, aquesta exposició mostra l'obra guanyadora de l’artista Pep Sau (Olot, 1963), Su(b)squedaun treball fotogràfic realitzat al llarg dels darrers tres anys, concebut com un viatge emocional a través de records i vivències personals de l’artista en un indret que ja li era conegut. Un lloc on Sau creu que la vida i la mort apareixen separades per un fràgil fil invisible.

Completen la mostra deu propostes que el jurat ha seleccionat entre deu artistes artistes diversos: One euro to jump now (Un euro per saltar ara), de Noemi Sjöberg; Final feliz d’Alexandra Pascual; L’espai liminar en temps vigilats i vigilants, de Jorge CondeA la deriva, de Marc Anglès; Interval, d’Andres Siri; Night ending, d’ Eladio AguileraRèquiem, de Jordi Armengol; Això no és res, d’Irena VisaConfins, d’ Isabel Banal Xifré, i Medusa, de Patricia Maseda.

Per primera vegada s’exposa l’obra fruit del premi a un projecte de creació artística, que va guanyar l’artista cubà resident a Vidreres Levi Orta, una novetat que s’incorporava a les bases de la convocatòria de la desena biennal el passat 2019.

HORA: 19 h

LLOC: Sala d'exposicions, planta baixa