Marató de Donants de Sang
Dg, 31 d'octubre a Aula Seminari a les 10:00 h.

La Marató de Donants de Sang se celebra a Girona el diumenge 31 d’octubre i el dilluns 1 de novembre a la Casa de Cultura de Girona en horari de 10 a 14 i de 16 a 20:30 h. Durant aquests dos dies s’espera que puguin donar sang més de 500 persones.

A Catalunya, cada dia calen entre 800 i 1.000 donacions de sang. A més, amb el final de la cinquena onada de la Covid-19, la flexibilització de les restriccions i la represa de l’activitat, creix la necessitat de les transfusions de sang.

Per poder donar, s’ha de reservar hora al web http://www.donarsang.gencat.cat/girona D’aquesta manera, s’eviten grans acumulacions de persones.

Ho organitza: Banc de Sang i Teixits

Hi col·labora: Associació de Donants de Sang, Ajuntament de Girona i Casa de Cultura de Girona