Conferència "Risc d'inundacions a Girona. Visió actualitzada" a càrrec de Joan Gaya
Dll, 13 de desembre a Aula A a les 18:00 h.

El temporal Glòria ha posat en evidència la intensitat dels esdeveniments climàtics, cada cop més sovintejats, i la  fragilitat de Girona per superar-los sense conseqüències. Als 50 anys de les darreres grans inundacions, s’ha posat en evidència la pèrdua de memòria col·lectiva i de consciència del risc. I no obstant, hi ha motius per pensar que el risc de Girona és, avui, més elevat que 5 dècades enrere.