Re-enACTment. Acció en directe. «Entre el tot i el Res II». Pep Aymerich i Lluïsa Paredes
Dj, 09 de desembre a Sales d'exposicions - P1 a les 18:00 h.

Entre el tot i el res II (Cicle Absències 1996)

En aquesta interpretació de l’acció feta en el cicle Absències el març del 1996 a la Casa de Cultura de Girona, l’acció que es presenta consisteix en el diàleg simultani i en la interacció entre la determinació del gest simple del cos, de les mans, dels dits en què es talla un tronc amb la destral convertint-lo en estellicons i la determinació en què es freguen i es fan vibrar les cordes del violoncel per crear espais sonors. De com els sons de l’instrument creen la bellesa efímera de l'instant en la música i de com el pas del temps es sublima en la recerca ingènuament volguda per transformar la matèria sense cap resultat tangible i així donar valor a l’aquí i l’ara compartint les contradiccions de fragilitat humanes. L’espectador és, doncs, convidat a deixar-se captivar per la creació sonora i per la potència dels gestos d'ambdós intèrprets en la búsqueda conjunta d’ordenar i desfer tant en  la matèria com en el temps.

Pep Aymerich

DIA: Dijous 9 de desembre