Presentació del llibre «Pensar a Atenes. L’hel·lenisme i la romanitat» de J. Jubert i J. Ma. Uyà
Dj, 20 de gener a Auditori Viader a les 19:00 h.

Presentació del «El flâneur a la finestra. Novel·la del coneixement. Pensar a Atenes. L’hel·lenisme i la romanitat» Volum II, de J. Jubert i J. Ma. Uyà

Una revisió crítica de Sòcrates, Plató i Aristòtil, i una avaluació de la colla de cínics, hedonistes, escèptics, epicuris i estoics que fundaren les escoles hel·lenístiques. Tot plegat seguit de la llarga i pesant romanitat.

Hi intervindran:

- Pep Radresa, Secretari de la Fundació Fita