Re-enACTment. Intervencions. Josep Masdevall
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 27, 28, 29, 30, 31 de desembre
Sales d'exposicions - P1 a les 10:00 els dies 03, 04, 05, 07, 10, 11, 12, 13, 14 de gener
Sales d'exposicions - P1 a les 11:00 els dies 15 de gener

La/els artistes reactiven les intervencions situacionals que van realitzar en aquesta Sala d'exposicions de la Casa de Cultura als anys noranta, seguint les mateixes premisses que el trànsit dels visitants, els usuaris... vagi descomponent la peça i les seves parts habitin la sala.

JOSEP MASDEVALL

Intervenció: La riuada del 1976.

(Cicle Laterata 1995)

Que en queda d’aquelles pedres que van dibuixar l’edifici? Segurament, poca cosa. Se les va emportar el corrent, es van desfer les línies precises de les parets i ara, ves a saber on són. Tot passa; i tot queda. Durant uns dies congelarem el record, fixarem la forma. Després, tot continuarà fluint.

DIES: Del 27 de desembre al 14 de gener

HORARI: De dilluns a divendres, de 10 a 20h