Re-enACTment. Intervencions. Jaume Geli
Altres espais a les 10:00 els dies 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 26, 27, 28, 31 de gener
Altres espais a les 10:00 els dies 01, 02, 03, 04 de febrer

Es presenten en directe el re-enactmets de les interaccions accions que els/les artistes varen realitzar dins de la secció dels temps intermitents del cicle Absències 1996.

JAUME GELI

Intervenció: Res a dir

(Cicle Absències 1996)

Res a dir experimenta amb la inversió de l’ordre habitual en la comunicació artística. Des del títol, anul·la l’aportació de continguts per part de l’artista i traspassa a l’espectador interactuador el paper de generador d’opinions. Aquestes primeres manifestacions acabaran transformant-se en reflexions escrites pel terra de tot l’edifici de la Casa de Cultura, en mans de l’artista —que passa a exercir de plataforma d’aquestes reflexions—, al mateix temps que interpel·laran sobre l’acció cultural, i per tant també artística, de la institució.

Aquesta obra, en relació amb l’original, seguirà apostant per l’escriptura física en l’espai expositiu de les diferents opinions, mitjançant milers de lletres emmotllades d’escaiola. Com a diferència, incorporarà l’ús de les xarxes en la recollida d’aquestes aportacions escrites i en la posterior difusió dels continguts resultants. El salt temporal ha permès gaudir en aquest cas d’aquest mètode, més ampli i eficaç.

Jaume Geli

DATES: Del 17 de gener al 4 de febrer 2022