AJORNADA Presentació del llibre «El que vaig aprendre a secundària. Reflexions d’una professora» de Dolors Sanahuja
Dj, 10 de febrer a Aula Magna a les 19:00 h.

«Sóc professora de secundària, he exercit prop de quaranta anys i gairebé sempre he estimat la meva feina». Així arrenca l'autora les seves reflexions sobre l'ofici d'educar. Perquè aquest llibre és ple d'amor per la docència i per als nois i noies que cada dia omplen les aules dels instituts. Dolors Sanahuja aborda els reptes educatius a secundària a partir de tres grans temes: la complexitat del fet educatiu, que significa conèixer i comprendre els alumnes que tenim a classe, més enllà del seu rol d'estudiant; els aprenentatges des de la pràctica, experiències viscudes a l'aula, amb les famílies o dins la comunitat escolar; i la manera d'exercir la tasca docent, o com transmetre coneixements, valors i models.

Ho organitza: Llibreria les Voltes