Conferència «La destrucció del pare, de Louise Bourgeois. Ferida i patriarcat», amb Laura Llevadot
Dm, 01 de març a Aula A a les 19:30 h.

Si bé coneixem Louise Bourgeois per les seves escultures aràcnides sobre la figura de la mare, una de les seves obres més suggeridores qüestiona el mite del patriarcat. La disseccionem.

Laura Llevadot és professora de la Facultat de Filosofia de la Universitat de Barcelona, on coordina el Màster de pensament contemporani i tradició clàssica. Va impulsar i dirigir les dues primeres edicions del festival de filosofia Barcelona Pensa. Actualment dirigeix la col·lecció d’assaig «Pensament Polític Postfundacional», de l’editorial Gedisa, de la qual ha signat el volum Jacques Derrida: Democràcia i sobirania (Gedisa, 2019). El seu darrer llibre, editat conjuntament amb Xavier Bassas, és Pandémik. Perspectivas posfundacionales sobre contagio, virus y confinamiento (NED, 2020).

Ho organitza: Escola Municipal d'Humanitat de l'Ajuntmaent de Girona i Casa de Cultura de Girona

Coodina: Cristina Massanés