Celebració del Dia Internacional de la Llengua Materna. Cicle Llengua Poesia Llibre
Dll, 21 de febrer a Aula A a les 18:00 h.

Amb motiu del Dia Internacional de la Llengua Materna (DILM) (21 de febrer) s'organitza la primera sessió del cicle Llengua Poesia Llibre, organitzat conjuntament per Amics de la UNESCO de Girona, Serveis Territorials a Girona del Departament de Cultura Cultura i el Centre de Normalització Lingüística. La sessió girarà entorn de la publicació de la revista El Correu de la UNESCO en català.

Ho organitza: Amics de la UNESCO de Girona, Serveis Territorials del Departament de Cultura i el Centre de Normalització Lingüística