Mapamundi. Claus de política internacional
Aula B a les 19:30 els dies 07, 14, 21, 28 de març
Aula B a les 19:30 els dies 04, 11, 25 d'abril
Aula B a les 19:30 els dies 02 de maig

Mapamundi és un curs per entendre com funciona el món actual. Com està el món després de la COVID-19, quins són els nous actors internacionals i com està variant la geopolítica. Des del canvi climàtic fins a la carrera espacial, des del nou paper de la Xina fins a la presidència de Joe Biden als EUA, des dels reptes de la Unió Europea fins als conflictes de l'Orient Mitjà, analitzem els esdeveniments internacionals per tal que es puguin entendre millor.

Ho organitza: Casa de Cultura de Girona

Inici: 7 de febrer de 2022